دلایلی برای تنفر از جانسینا
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 5294
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




دلایلی برای تنفر از جانسینا
دسته بندی : <-PostCategory->

 

دلیل اول

تی-شرت های جان سینا بسیار طرفدار داره در بین افرادی که طرفدارش هستند اما تا حالا به شعارهای این پیراهن ها توجه کردید؟ "Hustle,Loyalty,Respect" یا " Never Give Up" یا حتی "Rise Above Hate" اما آیا واقعا سینا بهشون عمل کرده؟سینا یک بار دربرابر کریس بنوآ و بار دیگر در برابر کریس جریکو تپ اوت کرده!یا اینکه رنگ لباس ها به اندام یک مین ایونتر میخوره؟رنگ ها تا جایی پیش رفت که موجب تمسخر سینا توسط مکمن شد!!نارنجی،بنفش،قرمز،سبز فسفری و .... .
 
دلیل دوم

سینا همه جا هست و در حد کسانی چون راک و هالک هوگن یا حتی اندرجاینت اون رو بزرگ کردند،روی پوسترها،روی هدرها،روی بنرها،روی سایت رسمی WWE یا حتی روی گلاگزهای صبحانه تصور کنید به جای عکس یه خرگوش شما صبحتون رو با سینا آغاز کنید که روش نوشته یدونه گلاکز بخور دیگه تپ اوت نکن.! :| .
 
دلیل سوم

باشه،سینا یک اسطوره است و گیمیک تمام استاران مطرح رو داره ولی یه چیز متمایز داره اگه حدس زدید چیه؟بلــــه سینا تصور میکنه یک رپره!! اووه واقعا؟بله سینا یک آلبوم هم ضبط کرده ولی  یک سرشماری محلی نشان داده است که در یکی از ایالات پنسیسلوانیا از بیش از 8 میلیون نسخه که به بازار آمد تنها 1.5 میلیون از آن به فروش رفت.درست حدس زدید سینا همچنان اعلام میکنه یک رپره گنگستا خیلی خوب یعنی یکی در حد سامان ویلسون در ایران هست!
 
دلیل چهارم

همه استارهای کمپانی به جز تعداد معدودی از چند تم سانگ برخوردارند،مثلا پانک دو تم سانگ،آندرتیکر با چهار تم سانگ،تریپل ایچ سه تم سانگ،دِراک دو تم سانگ،کریس جریکو سه تم سانگ که یکی از ان ها تنظیم هایش با هم فرق دارد،ولی سینا فقط یک تم سانگ رسمی از زمان مین اونتر شدن دارد!خیلی جالبه اگر سینا هنوز از گیمیک سابقش یعنی داکتر دانگانیمکس را دارا بود این تم سانگ بهترین تم سانگ برایش بود ولی فرض کنید یک تم سانگ میهن پرستانه و مفرط به صدا دربیاید و شما یک سرباز ارتش را در لباس نارنجی رنگ یا بنفش یا سبز فسفری ببینید!
 
 
دلیل پنجم

اجرای فینیشر یکی از بهترین صحنه ها در دنیای پرو رستلینگ است و FU یکی از بهترین حرکات فینیشر بود!!! از زمانی که سینا ادعا کرد این فینیشر دیگر به براک تعلق ندارد و اسمش را عوض کرد و به اتتیود ادجاسمنت تغییر داد،این حرکت یک حرکت خسته کننده شد،مثلا هنگامی که میخاهد این فینشر را بر روی کسی مثل زیگلر اجرا کند یک حرکت خیلی ساده است مثل حرکت راگ دال! و بسیاری از مواقع این فینیشر بدل میشود از سانتینو مارلا و هونیکو گرفته تا لسنار و دِ راک این فینیشر را بدل کرده اند!
 
دلیل ششم

متنفران سینا از حرکت 5-نافل شافل یا همان سیگنشر یو کنت سی می متنفر هستند و دیدنش برایشان زجر آور است،بله چون تصویربردار بارها و بارها با ناشی گری فیک(تقلبی) بودن این حرکات را به نمایش گذاشته است،مثلا نایف آف چمپیونز سال گذشته مسابقه سینا و دلریو برای قهرمانی کمربند WWE واقعا این حرکت فیک بود!
 
دلیل هفتم

هشت دلیل دیگر باقی مانده با ما باشید،یکی از نکات مهم در ورزش پرو رستلینگ اجرای یک "Sell" است یعنی کاری در واقع انجام نشده را شما انجام شده نشان دهید،ببخشید جان ولی تو این کارو بلد نیستی،فقط چشماتو ببندو یه نفس عمیق بکش!اون بلد نیست چجوری استوری های مصدومیت رو انجام بده برا همین بهش این نقش ها واگذار نشده،اون خیلی الکی خودش رو به مصدویمت میزنه و دوباره مثل"سوپرمن" برمیگرده و یک ریمچ میگیره و یک برد رویایی رو کسب میکنه بله خیلی ساده!
 
دلیل هشتم
 
همگان براشون واضح است که سینا یک استار تمام عیار برای مثال مسابقاتش در OVW یا دیوبتش در WWE برابر انگل اشاره کرد،ولی راه سینا در WWE هیچوقت مثل بقیه نبوده،اون همیشه نمیتوتنسه انتظارات همرو برآورده کنه ولی کسانی مثل آسیتن یا تریپل ایچ همیشه همرو راضی نگه میداشتند ولی سینا نه....
 
دلیل نهم

کسانی مثل استیو آستین،تریپل ایچ،آندرتیکر یا در ایام گذشته تر هالک هوگان یا آندره زمانی هیل بوده اند اما سینا چی؟؟؟؟سینا میخاد فیس باشه ولی هیله ولی دِراک میخاست هیل باشه ولی فیس بود! زمانی که تم سانگ استیو آستین به صدا درمیامد آرنا روی کره ماه یک دور میزد و بار دیگر روی زمین مینشست،سینا هم تا 3سال پیش همین روند رو داشت ولی رفته رفته حتی پیراهنش به صورتش برخورد میکرد!
 
دلیل دهم

سینا یکبار در یک مصاحبه خبری گفته بود:من برای کسانی که از من متنفر هستند نگران نیستم من در شبانه روز به فکر دوستان تشویق گرهام و طرفدارانم هستم و این چیزیه که سینا رو به سینا تبدیل کرده!یک سخن کاملا تحریک آمیز که روز به روز موجب بالارفتن لایک های پیج We Hate John Cena است!بله خیلی ساده!به دلیل شماره یک میرسیم ببخشید صداتون نمیرسه شعار سینا چی بود؟وفاداری،احترام و پیش رفتن؟؟؟؟
 
دلیل یازدهم

برخی اوقات واقعا فکر میکنم فقط و فقط وقتم رو برای دیدن مسابقات سینا هدر میدم!آیا کسی انتظار اون مسابقه "I Quit" رو از سینا داشت؟نه نداشت!یا حتی کسی مسابقه دلف زیگلر رو دربرابر سینا فراموش کرده؟یک برد کاملا عادلانه و سالم!برای این میگم وقتم هدر میره چون میدونم آخرش سینا برندست!اون یک سوپرمنه!
 
دلیل دوازدهم

جان سینا فکر میکنه اون از همه در کمپانی بهتره،خوب بزارید فکر کنیم اون فکر میکنه از پانک بهتره،از میز بهتره،از راک بهتره،از آستین بهتره،از آندرتیکر بهتره،از گلدبرگ بهتره،اووووه یه لحظه یه پیغام به دستم رسید!سینا ست میگه تریپل ایچ و آندره جاینت رو از قلم نندازی!یه دلیل برای این وجود داره!اگه به منم 20 مسابقه تایتل مچ در سال میداید این احساس بهم دست میداد!
 
دلیل سیزدهم

تا حالا شده به این جمله جاستین رابرتز یا لیلیان گارسیا،رینگ آنونسرهای کمپانی،بر بخورید؟و مین اونت امشب بر سر قهرمانی کمربند WWE از ماساچوست،جــــــان سیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــا دربرابر حریفی که 100% میبازه،از سال 2005 سینا سر حدودا در 70 یا 80 پی پر ویو شرکت داشته و در 60 تا 50 تای آن ها در مین اونت بوده و تنها 10 تا 20 تای آن ها را واگذار کرده :|.
 
دلیل چهاردهم

اسمی که در خیلی از دلایل به اون اشاره کردم،گیمیک سوپرمن!!!بله سینا الآن یه جورایی حکم هوگان را مک ماهون ایفا میکنه ولی کاراش خیلی کمتره!هالک بزرگترین پی پر ویو دنیا رو ساخت به نام "هالکومنیا" که بعدها به نام رستلمنیا شناخته شد اما این روزها برای وینس تنها یک چیز مهمه و اون پـــــول است!آیا میدانید؟سینا به تنهایی در سال 2010 برای دبلیو دبلیو ای 106 میلیون دلار پول ساخته است!
 
دلیل پانزدهم

و اما سرانجام دلایل یک جمله بی معنی:RISE,ABOVE,HATE! این جمله برای بار اول توسط ادج ابداع و بر روی دستش خالکوبی شده بود که به زبان عامیانه ما کپی یا به زبان خیلی عامیانه تر همون اسکی نام داره،سینا براش مهم نیست که داره چیکار میکنه به قول خودش در یک پرومو من بیرحمانه جلو میرم و بالا و بالا تر میرم و نفرت را در آغوش میگیرم!پس باز هم اعلام میکنه که فقط منفعت سینا بودن براش مهمه.
 
خوب امیدوارم راضی بوده باشید،دوستان میدونم بعد این مقاله نظرات بسیار زیاده فقط خواهش میکنم حرف منطقی بزنید و الکی به همدیگر فحش و ناسزا نگویید چون نظرات رو میبندیم 

منبع:wwecity | بزرگ ترین سایت رستلینگ در ایران



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس